31. května 2011

Vložte si Twitter follow tlačítko na vlastní webové stránky

Dlouho mi vadilo, že není možné si vložit na vlastní stránky tzv. follow button z Twitteru nebo-li tlačítko pro snadnější sledování / pronásledování / honbu lidí na twitteru (aka jednosměrné přátelství z Facebooku)

Jakou radost mi udělal zpráva že je to konečně možné, bez nutnosti vytváření obskurních vlastních řešení.

Stačí navštívit stránky http://twitter.com/about/resources/followbutton, zadat svoje uživatelské jméno, zvolit jednu z předefinovaných barev a zaškrtnou zda se u tlačítka má zobrazovat počet followerů a voilá, vložit na stránky



Jak to vypadá v praxi můžete od teď vidět pod každým článkem. Enjoy! :)


Zajímá tě více?

3 komentáře:

  1. Já to například za nic tak převratného nepovažuju. Když se rozmýšlím, jestli někoho followovat, tak si beztak rozkliknu jeho timeline, abych viděl, jaké tweety píše a jestli mi to k něčemu bude. Ale samozřejmě si button na web vložím, neb všichni nemusí přemýšlet jako já:)

    OdpovědětVymazat
  2. no, já mám třeba vložený feed přes WP doplněk Twitterfeed a ten follow tlačítko nemá - dal sem si ho hezky pod ten feed, abych to lidem vnutil nejdřív potom, co se něco přečtou.. není to pecka, je to jen něco, na co už chvíli čekám a přitom bylo jasný, že to přijde :)

    OdpovědětVymazat