9. listopadu 2010

ChatSquare = chat k FourSquare venue / připravte se na Google Developer Day

Tak jak to bývá, dobrý nápad nečeká dlouho na svoji realizaci. Před rokem  (prosinec 2009) jsem v rámci příprav marketingové studie pro Vodafone navrhnul chat založen na virtuálních místech. V té době to byl jen nápad, který neměl jasný model pro operátora (což chápu, mě se líbila ta myšlenka)  Zpětně jsem rád že dostává myšlenka konkrétní obrysy, ačkoliv u někoho jiného (v té době byl FourSquare u nás v plenkách a jako primární identitu jsem navrhoval Facebook - tedy takový malý Facebook places :-) A jak jsem to myslel? Chat/komunikaci s lidmi v okolí, se kterýma se neznáte, založeno primárně na školy, kdy můžete komunikovat se spolustudenty :)


ChatSquare
Před 14dny jsem objevil americký startup ChatSquare http://chatsq.com/ který toto plní dostatečně.


Stačí provázat se svým účtem (primárně FourSquare ale nabízí se i možnost Facebook Places). Po přihlášení v jednoduché aplikaci můžete vybrat s kým chce komunikovat
  • s kýmkoliv napříč celým světem
  • s kýmkoliv v okolí
  • s lidmi k danému místu




Připravte se na Google Developer Day
Letošní GDD by mohl být zajímavý, pokud by účastníci mohli spoluchatovat, aniž by spamovali twitter - k čemuž v poslední době dochází. Nechme tedy Twitter na konkrétní zajímavé věci a domlouvání interních věcí (přebíhání mezi sály, hledání, doporučování, komentování) na této službě. Chatovací venue stejné jako tam kde se checknete...



Chatujte na venue Vysoké školy ekonomické v Praze
Jako mayor Vysoké školy ekonomické navrhuji na tomto místě s nejvíce checkiny v ČR (hned po Ruzyni)  používat tuto službu :) Bude to sranda a fajn k beta testování. Buďte prvními aktivním uživateli u nás!! Startujeme ve středu 10.11.



Jak začít používat ?

1) Z mobilu přistupte na adresu http://www.chatsq.com/
2) Provažte s FourSquare účtem a vytvořte účet
3) Najděte přátele a chatujte :)



Zajímá tě více?

1 komentář:

  1. Kdyby na tohle tehdy reagovala ochranná známka, tak by se to dalo implementovat do dalších aplikací. Protože tenhle live chat k těm venues mi přišel fajn. Teď se mi ale líbí to, s čím přišel Disney+ a další VoD a to je právě livechat s dalšími sledujícími v rámci živého přenosu pořadu.

    OdpovědětVymazat