14. května 2008

Zombie Walk Praha 2008 (17.5)

ZombieWalk.cz Prague 2008

Myšlenka nedávné akce Freezing Prague, se mi velmi líbila. Bohužel jsem se jí neúčastil, protože jsem o ní nevěděl. Nakonec co jsem koukal, tak akce se vyloženě nepovedla, protože v malém prostoru vestibulu stanice metra A/C Muzeum, se sešlo tolik lidi, kteří ji spíše ucpali, než aby vytvořili dojem na kolemdoucí lidi, že se "něco děje / čas se zastavil".

Jakou radost jsem měl, když jsem se dozvěděl o bližící se podobné akce s názvem Zombie Walk Praha 2008. Akce se koná již tuto sobotu a půjde o pochod ze Staroměstkého náměstí (17:00) na Vinohrady (18:00). Masky, převleky, líčidla a jiné zombie návyky, vše dovoleno. "Nutná" registrace od 15:30 do 16:30, jde o podepsání pravidel (že se nebudou dělat vytržnosti, možnost stáhnout doma a vytisknout) aby průvod proběhl co nejvíce vzdálen od hrany porušení zákona.

A pokud nemáte ličení nebo chcete až tam, tak Městská knihovna uvolnila 14:00 do 15:00 svůj sál pro potřebné líčení.

Určitě tam půjdu, i když nevim do jaké míry budu se budu zůčastňovat. Řekl bych že v českém podání se to moc nepovede..

Takto to vypadalo v Torontu:



Zajímá tě více?

4 komentáře:

  1. myslim že se to v českym duchu povedlo vic nez dost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jaký to bylo??

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tam nakonec nebyl > jako zombík bych se asi nezmaloval a čas jsem využil efektivněji. Končí nám pomalu semstr, takže dobíhají semestrálky a testy, takže jsem víkend prožil "školně"

    Na oficialních stránkách jsou fotky + videa a musim říct že podle nich se to hodně povedlo !

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj!
    Moje galerie:
    www.zombiewalk.vilimek.net

    OdpovědětVymazat