4. dubna 2008

Konec soutěže

Tak dneska uzavírám moji první soutěž. Celkem byli čtyři soutěžící. Otázka zněla kolik knih mám na poličce,k aktuálnímu dni a na konkrétní poličce. Správné číslo je 59 (proto že nepočitam zhruba 20 knih různě po skříních a 10 nových na které čekám z Computer Pressu :-)

Zde jsou výsledky

lukáš hakoš 47
dan 41
kryšpín 79
carnero 27

Prosím Lukáše ať mi na email pošle adresu kam chce časopis Premiere (duben 2008) poslat popřípadně pokud jsi z Prahy, tak mohu předat osobně.

Děkuji Vám za účast


Zajímá tě více?

1 komentář:

  1. Wow, tak to jsem normálně nečekal, že bych něco vyhrál :-D Spíše jsem to bouchnul jen tak z legrace, to číslo :-D

    Ale tak z PRahy jsem, takže předat klidně osobně. Alespoň ušetříš za poštovné. Mail mám autor@lukas-hakos.com (event. ICQ 346-894-104), takže napiš mi, jak máš čas a kde by ses chtěl sejít a můžeme :-)

    OdpovědětVymazat