28. března 2008

Zhodnocení soutěže Google Gadget

Jsem od přírody tvor soutěživý, proto jsem se zúčastnil soutěže o nejlepší Gadget.

Soutěž již skončila, tímto bych chtěl pogratulovat vítězi Adamovi. Je zřejmé, že první cenu (výlet do Googlu) mu závídí dost lidí, stejně jako já. Jinak koukám Adam chodí na stejnou fakultu jako já (elektrotechnickou při ČVUT), takže tuto cenu vyhrál spoluFELák :-)

Jen trochu lituji sám sebe, protože nepoužívám BlueBoard, protože si nemůžu vychutnat vítěznou aplikaci. Hlavní kritériem hodnocení bylo přizvání programátora, který si prošel kod. Následně bylo vybráno několik kritérií, podle kterých byl vybrán vítěz (ano, někdy jsou i soutěže, kde kritéria jsou deklarována předem, jenže pak to není tak zajímavý (napínavý)).

Sám jsem svůj kod podrobil kritice a jako největší handicap považuji nevyužítí celkové "síly" Gadget API, co šlo řešit JavaScriptem, to jsem udělal právě v něm. Další nedokonalostí mohlo být časté načítaní dat (snažil jsem se to optimalizovat, ale je možné že jsem metody špatně použil) či pojmenovaní podle písmen abecedy (těžko se orientuje cizímu člověku v kodu, kde je metoda "a", proměna "b", pole "c" atd :)

Tímto byh navíc chtěl poděkovat všem uživatelů, kteří hlasovali pro můj Gadget.

Toto hlasování s počtem 6hlasů vyhrál právě můj SlideShow TV.

Nyní je možné používat novou verzi, která umožnuje v nastavení (při kliknutí na šipku, vpravo nahoře) nastavit si vychozí zobrazení stanice.

Pokud máte nějaké další nápady (NetVibes je v plánu), tak do komentářů


Zajímá tě více?

1 komentář:

  1. Moc hezka vec a hlasoval jsem take pro Vas gadget. No snad s nim vyhrajete pristi rok, tak jen ho jeste dopiplat a mate moc hezky produkt. Mozna bych to i nabidnul nejakym reklamkam.

    OdpovědětVymazat