9. března 2008

Nové a ještě lepší SlideShowTV [verze 1.5]

Tak, po dlouhé době jsem se dostal chuť a ušetřil trochu času, abych vylepšil SlideShowTV. Nyní funguje ve všech prohlížečech správně (Opera, Firefox, Safari, IE).Největší práci mi dalo usměrnit JavaScript v Internetu Exploreru.

Hlasování:
Pokud se Vám gadget líbí a chtěli byste ho podpořit, hlasujte prosím na stránce Google ČR, stylem poslání komentáře pod článkem (sám si to neumim představit, ale asi stači: "Líbí se mi hodně moc SlideShowTV" ;-) [tipuji že ve úterý 11.3 bude ukončeno hlasováni, které je pouhým jedno z kriterii pro vítězství]
B y l   b y c h    V á m    t í m t o   h o d n ě    v d ě č n ý .

Zmatkování kolem programování
Původní termín odevzdání nebyl 20.2.08/23:59 ale 19.2.08/23:59, takže ještě že jsem si toho 19.2 všimnul a stačil dodělat gadget, protože jsem se připravoval, že vše sfouknu dvacátého.

Odevzdal jsem funkči gadget, tuhle středu jsem se podíval jak pokračuje soutěž a jaké další gadgety byly nominovány (pěkný seznam soutěžních gadgetů vytvořil Adam na svém blogu zjistil jsem že studuje stejnou fakultu jako já :). Celkem bylo nominováno 24 gadgetů, řikám si pěkné číslo, podívám se hrdě na ten svůj, co čert nechtěl - n e f u n g u j e. Popadla mě panika, začal jsem editovat jak divej, jelikož jsem měl hodinu volno (před francoužtinou), bohužel neúspěšně. Večer jsem měl jít na nějaké setkání (bylo to pozvánka do letadlove hry typu "prodej věc a sežeň nový lidi" > popišu v některém z dalších článku), takže jsem v chvílích volna zase editoval (a zase uplně zbytečně viz. dále)

Až doma, v klidu domova s teplým čajem jsem zjistil že Google, svoje gadgety Cacheuje, takže jsem sice editoval, ale stále jsem koukal na tu stejnou verzi :)
Takže jsem honem podíval jaký je správný postup editaci, a poupravil aby to alespon chodilo.

Až dneska jsem se dostal k pořádně editaci, a vyladil jsem několik much, dokonce se mi povedlo odstranit chybu v IE.

Takže nyní jsem uploadoval na web (21:45) a nová verze Vám bude k dispozici +/- 3h (než Googlu znovu "nakešuje")

Přidání na iGoogle: Add to Google
nebo
Přidání na vlastní stránku



Zajímá tě více?

1 komentář: