15. března 2008

Dárečky od Googlu

Právě se zúčastňuji soutěže o nejlepší český Gadget (pro ty co nevědi o co se jedná -> jde o tzv. malé uzavřené prográmky, které si můžete vložit na vlastní personalizovanou stránku - iGoogle, či na jakoukoliv svou vlastní stránku.), tím že čeští googleři vyhlásili tuto soutěž, probudili zájem uživatelů jak takový gadget vytvořit. Navíc získají velmi dobré gadgety (téměř zadarmo), které jim pomohou zlákat nové uživatele, k jejich používaní (třeba na iGoogle).

Každý autor měl slíbený dárečky za účast, a bylo to právě dnes kdy tyto prezenty dorazily do našich domovů. (potvrzuji dorazily, kamarád dostal taky dnes, takže je velký předpoklad, že dneska bylo celkem 24 rozářených tvářiček nad záhadným balíčkem)

Doma jsem zjistil, že mi přišla pošta a hned mi bylo vše jasné - žadná jiná pošta kromě výpisů z bankovního ůčtu mi nechodí, takže je to tady. Rychle jsem vyndal fotoaparát (který se po 3 fotografiích vybil, zbytek je focen na mobil)

Ihned jsem krabici se vší netrpělivostí otevřel


po rozbalení jsem našel slušivé tričko černé barvy (velikosti M)


dále masivní blok, oranžovou tužku, dvě brožurky o Googlu (v češtině :) a CDčko s programy od Googlu (Earth, Picasa)

a největší radost mi udělal reproduktor, za jehož design by se nemusel stydět ani věhlasný Apple.. Výstupem jsou konektory 3,5 Jack pro audio do zvukové karty a USB pro napájení. Uprostřed jsou tři kroužky, prostřední na ovládání hlasitosti, dolní na bassy a horní na výšky. Tuto věcičku využiji hlavně u notebooku.


Ještě jednou děkuji a připomínám, že soutěž stále probíha, proto pokud se Vám stále líbí Gadget SlideShowTV, hlasujte pro něj zde (tím, že napíšete do komentářů)


Zajímá tě více?

5 komentářů:

  1. Jej a ja doufal, ze se s darky rozdelis s tema kdo pro tebe hlasovali. :D hold pojedem teda misto tebe do googleplexu ;)
    Ba ne, hezky darky! Ten repracek by mi udelal taky velkou radost, je to primo od google, nebo to vyrobila jina firma? Mam pocit, ze uz jsem ho nekde videl.

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, ale počet dárků je konečné číslo, nikdy nebudu schopen vyhovět všem.. Proto jsem se rozhodl udělat další gadgety, které bude stejně dobré (ne-li lepší) než ten stávající. Tak se odměním vše, vlastně má to jednu podmínku, až pošlu pohled z googplexu.. :)

    Repráček vyrobli Nizozemci.. www.youSP.info / www.boynq.com
    já mám typ "Vase"

    OdpovědětVymazat
  3. Hoodně kvalitka...mě by na takové blbinky taky užilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Docela závidim. Popravdě jsem už i uvažoval, že bych si něco s logem Google koupil, ale vyšlo by to asi dost draho. Škoda že to logo na reproduktoru neni vyrytý, takhle asi dlouho nevydrží.

    kryšpín: Všechny ty věci můžeš vidět zde: http://www.google-store.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Sám jsem taky zaviděl, když u nas na fakultě bych Google (Vincent Cerf), stály tam hostestky a dávaly trička, nějak se ke mě nedostalo.. :(

    Jinak na Google Store jsem taky koukal a jako správnej "geek" je pro mě logo Googlu na tričku zajímavější než Adidas, nebo Nike :)

    OdpovědětVymazat